SPIF Triathlon

Klubben för dig med egna ambitioner

Klubben SPIF (245)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Cykelväska att låna ut?

Hej!Jag är i behov av en cykelväska 30/07-4/8. Finns det någon i klubben som kan tänka sig och låna ut kanske? MVH Brice :) 07 66 33 98 50

Startad av Brice Etienne

0 Jun 17, 2015

Låna/Hyra ut cykel till en 185cm stackars sate?

Halloj alla SPIFare. Jag har ett litet problem. Förra veckan tyckte någon att det var en fantastisk bra ide att sno bägge mina cyklar. Min…

Startad av Peter Jahnmatz

4 Jun 12, 2015
Inlägg av Peter Jahnmatz

Hallstahammar

Hi everyoneI looking for a place in a car for me and my bicycle to go to Hallstahammar.I had a place until this morning but not anymore :-(…

Startad av Brice Etienne

0 Maj 24, 2015

Träningsmedlem 2018

Spif kläder bytes eller säljs

Någon som vill köpa spif kläder eller byta kläder jag är ut efter storlek large och allt är nytt jag har bara test klädernaså allt är helt…

Startad av Fredrik Gustafsson

2 Maj 20, 2015
Inlägg av Fredrik Gustafsson

SPIF Summer Camp plats säljes

Hej, Jag har tyvärr fått förhinder till SPIF lägret nu 14-17 maj så jag har en plats till salu! Ordinarie pris är 1900kr vilket är väldigt…

Startad av Lovisa Backemar

0 Maj 5, 2015

Träningsmedlem 2018

Cykelväska att låna ut?

Hej!Jag är i behov av en cykelväska 4-11/5. Finns det någon i klubben som kan tänka sig och låna ut kanske?  MVH Anna :) 070-421 88 31

Startad av Anna Hellström

0 Apr 23, 2015

Boende Kalmar

Morsning, Om någon får för sig att inte behöva boende i Kalmar så finns en intressent här + 1 till! :) Finns på: Jw.granath@gmail.com 07…

Startad av Johan Granath

0 Apr 11, 2015

Bikefit 2015?

Hej, Jag undrar om klubben kommer arrangera någon bikefit 2015? Jag har förstått att det har gjorts tidigare år. Glad påsk:) //Mats

Startad av Mats Huss

0 Apr 4, 2015

hjul

Fortsätter köp-och-sälj-trenden. Jag har ett par hjul, ett bakhjul Mavic Comete med en hel del år och mil på nacken och ett noname högprofi…

Startad av Britta Alstad

0 Mar 29, 2015

Träningsmedlem 2018

Simträning

Hej, gjorde mitt premiär dopp imorse (tisdagsmorgon) i SPIF regi. Måste ha missat tillvägagångssättet vid entrén då jag blev tvungen att be…

Startad av Joakim Planmo

4 Mar 16, 2015
Inlägg av Joakim Planmo

RSS

Huvudsponsor

Samarbetspartners

© 2018   Created by Info Spif.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor