SPIF Triathlon

Klubben för dig med egna ambitioner

Klubben SPIF (245)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Klubbkeps köpes

Hej, rätt ny i klubben och har inte hunnit köpa på mig klubbkläder. Ska köra IM Kalmar och söker en keps till löpningen så jag kan represe…

Startad av Emma Åberg

0 Aug 4, 2016

SPIF cykelväst

125km, bara 3 arga tutningar och 1 galen omkörning. Västen är ren magi! Stort tack tiłl de som tagit fram den ☺

Startad av Joacim Axelsson

5 Maj 11, 2016
Inlägg av Christer Dahlström

Klubbkläder bytes

Hej!  Jag har en helt ny SPIF-hoodie storlek large men skulle behöva en medium. Om det är någon som vill byta så bara hör av dig på 0722-4…

Startad av Johan Lidström

0 Apr 25, 2016

Klubbkläder säljes

Alla i storlek Medium (Herr) Oanvända:- Trilinne 250:-- Tribyxor 250:-- Splitshorts 100:- Väldigt lite använda:1 st Bibs 150:-1 st SS Jerse…

Startad av Petter Gisslen

0 Apr 15, 2016

Vasaloppet

Ska åka Vasaloppet 2017. Gäller medlemskapet i SPIF? Är vi anslutna till svenska skidförbundet ?

Startad av Anders Wahlberg

1 Mar 27, 2016
Inlägg av Martin Belak

Triathloncykel Specialized Shiv comp M2 säljes pga uppgradering

Ska du köra din första Ironman (halvironman) är denna cykel perfekt. Är du180-190 cm lång passar den dig. Köpt i april 2013. Genomfört två…

Startad av Anders Wahlberg

0 Okt 18, 2015

Sala Silverman Start plats

hallå.. Om någon har en startplats till halvdistanse och inte kan köra !!! Jag köper gärna den . Man får överta platser och ändra namn.. Hö…

Startad av Patrik

0 Jul 29, 2015

Amfibiemannen 24 juli

Min lagkompis kommer inte hem från Thailand för att vara med i år. Någon som vill hänga på? Körde förra året och det var riktigt roligt. In…

Startad av Martin Bergström

0 Jul 10, 2015

SPIF gula cykeljacka att sälja

storlek L

Startad av Romain Féron

4 Jul 1, 2015
Inlägg av Thomas Unsgaard

Vansbrosimningen

Hej! Är det någon som skall köra till Vansbrosimningen i helgen från Stockholm och vill ha med två glada medresenärer? Vi har båda körkort…

Startad av Charlotte Olson

3 Jun 30, 2015
Inlägg av Thomas Unsgaard

RSS

Huvudsponsor

Samarbetspartners

© 2018   Created by Info Spif.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor